Pages

Tuesday, November 12, 2013

BILE NAK DAPAT KUARTERS TERES NI???

Hmm... dah berjanggut >>tipu<< tunggu dah ni..

Tiap kali check, manjang no yang sama je..


Biar betik, tak kan la tak bergerak2 kan..
Rasenya tahun ni yang paling slow cam siput r..

kmpius plak aku.. rumah banyak je kosong~~
Nak tunggu, jadi umah BERPUAKA ke, baru nak bagi orang masuk???

>>opss..jangan marah la BPH, jangan korang banned aku plak nanti..tak merasa mak nok dok umah teres.. da 3 taun lebeh duduk umah burung merpati je taw~~ 

Takpe2, tunggu my mr.bbh jadi millionare sok, ku beli umah angan2 ku itu...nada majuk knun..hua3~ :P



Ngomelanku,








 

No comments:

Post a Comment